انتظار
خدایا تو آنی توانی به آنی جهانی به نیستی کشانی


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌
این نامزدی به من اراده و شجاعتی بخشید که بتوانم ساخت این چنین فیلمها را دامه بدهم
واکنش اصغر فرهادی به کاندیداتوری «جدایی نادر از سیمین» در شصت و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب

اصغر فرهادی بعد از اعلام نامزدان شصت و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب در گفتگویی کوتاه با هالیوود ریپورتر گفت: “ساعت شش صبح تلفنم زنگ زد، از خواب پریدم و شنیدم که به من گفته شد فیلمم جزو نامزدان بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب شده است. حالا باید بعد از چند سفر متداوم به آمریکا، به لس آنجلس بروم”.

وی در ادامه افزود: “من انتخاب این فیلم را به تمام همکارانم و خانواده سینما و ایرانی ها تبریک می گویم. این اتفاق خیلی مهم است و همه ما خوشحال هستیم. این نامزدی به من اراده و شجاعتی بخشید که بتوانم ساخت این چنین فیلمها را دامه بدهم”.

شصت و نهمین مراسم سالانه گلدن گلوب قرار است در روز یکشنبه ۱۵ ژانویه ۲۰۱۲ (۲۶ دی) برگزار شود




ارسال توسط علی

 

 


نشستن صحیح کمترین فشار را روی ستون فقرات وارد می کند. ستون فقرات، مهم ترین بخش در حفظ سلامتی و ایستایی بدن، فرم طبیعی خود را حفظ کرده و در نتیجه مشکلات کمردرد و دردهای عضلانی کاهش می یابد.

 

نتایج قرارگیری صحیح بدن به شرح زیر است.

در یک وضعیت صحیح هنگام نشستن، ایستادن و خوابیدن، کمترین فشار روی عضلات پشتیبان و رباط های بدن شما بوجود خواهد آمد، در نتیجه ستون فقرات شما در حالت استراحت و خنثی قرار می گیرد.

عملکرد دستگاه عصبی شما بهبود می یابد.

دستگاه گوارش، تنفس، عضلات، رباط ها و استخوان های بدن در دراز مدت سلامت خود را حفظ کرده و از سایش و تحلیل نابه هنجار مفاصل و التهاب آنها جلوگیری می کند.

وضعیت قرارگیری صحیح استخوان ها و مفاصل، کارایی عضلات را به حداکثر می رسانند.

ستون فقرات، مهم ترین بخش در حفظ سلامتی و ایستایی بدن، فرم طبیعی خود را حفظ کرده و در نتیجه مشکلات کمردرد و دردهای عضلانی کاهش می یابد.

استفاده درست از عضلات بدن، انرژی مصرفی بدن را کاهش و از خستگی آنها جلوگیری می کند، در نهایت برای حفظ ظاهر شما هم بسیار موثر است.

سعی نکنید بیش از نیم ساعت به یک حالت بنشینید. هر از چند گاهی برخاسته، راه بروید و یا چند حرکت کششی انجام بدهید

نشستن صحیح روی صندلی

 

نستن روی صندلی




ادامه مطلب...
ارسال توسط علی


 

خنده یکی از رکن‌های مهم در حیطه بازیگری است. شاید بارها خنده یکی از بازیگران آن قدر روی بیننده تاثیر گذار باشد که مخاطب آن چهره خندان را در ذهنش ثبت کند. این مقاله 10 خنده به یادماندنی بازیگران سینما و تلویزیون را بررسی می‌کند و از پشت پرده این صورتک‌های خندان می‌گوید.

به گزارش ایران ویج ، خنده یکی از رکن‌های مهم در حیطه بازیگری است. شاید بارها خنده یکی از بازیگران آن قدر روی بیننده تاثیر گذار باشد که مخاطب آن چهره خندان را در ذهنش ثبت کند. در بیشتر اوقات هم خنده‌های بازیگران در سینمای جهان آن قدر پررنگ می‌شود که مطبوعات و حتی برنامه‌های معتبر جهانی به تحلیل آن می‌پردازند. این مقاله 10 خنده به یادماندنی بازیگران سینما و تلویزیون را بررسی می‌کند و از پشت پرده این صورتک‌های خندان می‌گوید.

 

مهران مدیری متخصص در انواع خنده

مهران مدیری متخصص در انواع خنده
حتی نامش هم به خنده وصله خورده است. چه بخواهیم و چه نخواهیم این هنرمند متخصص است در اجرای انواع خنده، آن هم خنده‌های فراموش نشدنی. از لبخند و زهرخنده گرفته تا پوزخند و قهقهه. مدیری جزو معدود بازیگرانی است که میمیک چهره برایش پررنگ تر از دیالوگ‌ها و حرکات دست است.

او مجبور نیست با لب و دهان به رخ بیننده بکشد که می‌خندد، بلکه در بیشتر پلان‌هایی که بازی می‌کند این حس را با چشم‌هایش به بیننده القا می‌کند. از این رو نمی‌توان به راحتی از خنده‌های شیطنت آمیز او در طنز 90 قسمتی "پاورچین" گذشت و بدون شک مدیری را می‌توان اولین بازیگری دانست که خنده‌های منحصر به فردش هرگز از ذهن مخاطب پاک نمی‌شود. او خنده را می‌شناسد و شاید به همین دلیل استاد است در خنداندن مخاطبانی که با دیدن کارهای او حتی برای چند دقیقه غم و غصه را فراموش می‌کنند.

پرویز پرستویی

خنده‌های باور کردنی پرویز پرستویی
متخصص خنده‌هایی که به دل بیننده می‌نشیند و مخاطب را با کوله پشتی پر از باور همراه می‌کند. حتی یک مورد هم در کارنامه کاری اش پیدا نمی‌کنی تا او را جزو بازیگرانی بدانی که خنده‌های مصنوعی دارند. خنده‌های پرستویی لحظه ای نیست، بلکه مخاطب سالها با خنده‌های او می‌خندد. در بیشتر اوقات خنده‌هایش تا سالها پس از پخش فیلم و سریال‌ها به یاد بیننده می‌ماند. قهقهه‌های پرستویی در فیلم "لیلی با من است" جزو یکی از خنده‌هایی است که در تاریخ سینما و تلویزیون ایران ثبت شده است. همچنین می‌توان گفت لبخندها و پوزخندهایش در فیلم سینمایی "مارمولک " همواره در ذهن مخاطبان سینما خواهد ماند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

 



 

با درود . تمامی مدیران و مسئولان پرتال علمی و خبری ایران ویج آرزوی سلامتی و داشتن شب های شاد را برای تمام ایرانیان مخصوصا ایران ویجی های عزیز را دارد . اگه این رایانامه ( ایمیل ) رو دیر زدیم ببخشید کمی ناخوش احوال بودم نتونستم به وقتش ارسال کنم اما از ابتدا بنیان ایران ویج برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی هست و خواهد بود بنابر این ناخوشی احوال نمیتونه دلیلی برای کم کاری باشه .

اما هدف از این ایمیل این بود که از تمام خانواده هایی ایرانی عضو ایران ویج یه درخواست کوچیک داشتم و اونم این بود در امشب که دور هم هستید از سفره ها تون که برای این شب و گرده همایی هاتون عکس بگیرید و به ایمیل 
contact@iranvij.ir ارسال کنید تا به نام خودتون در هفته اینده به تمام اعضاء ارسال بشه . 

این کار شما باعث زنده شدن و نشان وحدت خانواده های ایرانی هست پس دریغ نکنید .  البته انتظاری از خانواده هایی که خودشون رو فقط ایرانی میدونند و حاظر به انجام هیچ کاری برای فرهنگ خودشون نمیکنند نداریم . 

ارادتمند احمدنیا 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 دی 1390برچسب:شب يلدا,آشنايي با شب يلدا,,
ارسال توسط علی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 142548
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسان ابزار وبلاگنویسان p30java